logo-swarzedz

bip

Aktualnie prowadzone formy aerobiku, to:

ROLOWANIE


Automasaż, kompleksowa regeneracja całego ciała. Poprawia krążenie i aktywuje metabolizm. Zapobiega kontuzjom, uśmierza ból. Rozluznia i uwalnia napiecie w całym ciele.

JOGA

Joga wprowadza harmonię caiała i umysłu. Uczy oddechu, który wycisza i oczyszcza nasz organizm. Uczy świadomości własnego ciała. Poprzez asany powoduje , że nasze ciało jest sprawniejsze, zwłaszcza kręgosłup, który jest rusztowaniem całego ciała.

PUMP + ABT

Jest to rodzaj ćwiczeń z użyciem sztangi w rytm dynamicznie zmieniającej się muzyki. Zajęcia te mają na celu zaangażować wszystkie partie mięśniowe. Budują wytrzymałość siłową i poprawiają stabilizację całego tułowia. Dodatkowo ABT - wzmacnianie dolnej partii ciała - brzuch, uda i pośladki.

STRONG BY ZUMBA

To trening wysokiej intensywności mający na celu wzmocnić oraz uelastycznić ciało w rytmach latynoskiej muzyki. Przyjdź i wyrzuć z siebie negatywną energię Nabierz pozytywnych emocji ! Odkryj swoją pasję na STRONG BY ZYMBA !

TABATTA / INTERWAŁ

To trening interwałowy o wysokiej intensywności fizycznej polegający na mieszaniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku z krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. Standardowy czas części głównej to 20-30 minut.

FIT BALL

To trening z gumową piłką o średnicy 55-65 cm należące do grupy ćwiczeń równoważnych. W trakcie zajęć można siedzieć na piłce, leżeć przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Ćwiczenia pozwalają na rozluźnienie ciała, utrzymywanie równowagi i poprawienie koordynacji sylwetki.Balansowanie na piłce i jej przetaczanie w szczególności wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką są zalecane dla wszystkich, a zwłaszcza dla osób mających kłopoty z kręgosłupem.Trening z piłką Fit Ball sprawi, że błyskawicznie wzmocnisz swoje ciało, nadając mu wyjątkową jędrność.

ANTYCELLULIT

Trening rozpoczyna krótka rozgrzewka bez choreografii, po której następuje kształtowanie poszczególnych partii mięśniowych. Pracę rozpoczynamy od wzmacniania dolnej części ciała, często przy użyciu dodatkowego obciążenia w postaci gum, hantli, stepu lub piłek. Następnie, nie robiąc zbędnych przerw przechodzimy do wzmacniania mięśni brzucha i pośladków. Często przeplatamy ćwiczenia dolnych części ciała z górnymi co powoduje chwilowy odpoczynek dla mięśni. Jest to bardzo skuteczny trening nie tylko siłowy, ale również cardio. Jeśli chcesz pozbyć się cellulitu, pięknie ukształtować swoje nogi i pośladki oraz wyrzeźbić brzuch, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie.

ZUMBA

To zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo atrakcyjny, miły i wdzięczny sposób. To przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA połączenie tańców latynoamerykańskich z aerobikiem. Zumba łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.


STEP

Rodzaj aerobiku, który ma na celu spalenie tłuszczu osiadłego głównie na pośladkach oraz udach. Ma też zwiększać wytrzymałość organizmu, wzmocnić mięśnie oraz poprawić koordynację ruchową, a przede wszystkim przy tego typu ćwiczeniach można się zrelaksować i dobrze bawić.

PILATES / ZDROWY KRĘGOSŁUP

System ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku, którego celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.


Informacje - tel. 61 65 09 527


AEROBIK:

1. Zajęcia opłaca się za miesiąc z góry wykupując karnet.
2. Prawo do pierwszeństwa w zakupie zajęć na kolejny miesiąc mają stali klienci do 25 dnia każdego miesiąca. Po tym terminie na wolne miejsca mogą wykupić karnet inne osoby.
3. Nie ma możliwości odrabiania oraz przenoszenia zajęć, na których się nie było na kolejny miesiąc.
4. Jeśli ktoś opłaci zajęcia a go nie będzie może w zastępstwie przekazać karnet innej osobie, która przyjdzie za niego.
5. Ilość osób na każde zajęcia ograniczona.
6. Opłata:
  • 16 zł/1 zajęcia (przy 1 wejściu na zajęcia)(możliwość opłacenia kartą benefit lub System Ok)
  • 13 zł/1 zajęcia (przy 4 wejściach na zajęcia)(możliwości opłacenia kartą benefit lub System Ok)
  • 12* zł/1 zajęcia ZDROWY KRĘGOSŁUP
  • 6 zł/1 zajęci ZAJĘCIA NA ŚWIERZYM POWIETRZU - opłacane każdorazowo przed lekcją

 



Poniedziałek

9:00 – Zdrowy kręgosłup

20:00 – Joga

21:00 – Joga

Wtorek

18:30 – Step cellulit killer

19:30 – Zumba

20:30 – Atak na brzuch

Środa

18:30 – Rolowanie

19:30 – Tabatta

20:30 – Fit ball

Czwartek

18:30 – Strong by zumba

19:30 – Pump ABT

20:30 – Pilates

Piątek

9:00 – Zdrowy kręgosłup

18:30 – Jędrne pośladki

19:30 – Step ABT

20:30 – Rolowanie/pilates

Sobota

9:30 – Jędrne pośladki

10:30 - Step ABT/Rolowanie



aerobikproj_0001_0001
fitness
fitness2
fitness3