logo swarzedzLOGO LAUREATA ORŁY ROZRYWKI 1 logo RATPP wariant2bip2

Tel. 61 65 09 520 od 8:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku)
Tel. 61 65 09 528 od 15:00 do 22:00 (oraz soboty niedziele i święta)

ZAJĘCIA FITNESS:

1. Zajęcia opłaca się za miesiąc z góry wykupując karnet.
2. Prawo do pierwszeństwa w zakupie zajęć na kolejny miesiąc mają stali klienci.
3. Nie ma możliwości przenoszenia zajęć, na których się nie było na kolejny miesiąc. W przypadku dłuższej choroby, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tel. 61 65 09 520.
4. Jeśli ktoś opłaci zajęcia, a go nie będzie, może w zastępstwie przekazać karnet innej osobie, która przyjdzie za niego.
5. Ilość osób na każde zajęcia ograniczona.

Koszt zajęć fitness - 45 minut
22 zł - opłata za jedne zajęcia w karnecie miesięcznym
35 zł - jednorazowy wstęp na zajęcia
19 zł - opłata za AKTYWNY SENIOR

Koszt zajęć joga - 90 minut
33 zł - opłata za jedne zajęcia w karnecie miesięcznym
40 zł - jednorazowy wstęp na zajęcia
10 zł - jednorazowo za instruktora dla osób ze sportowymi kartami członkowskimi

Honorujemy karty: Medicover, MultiSport, FitProfit

 

Grafik zajęć 2023/2024

 

UWAGA: JOGA środy 18:30 (zajęcia w budynku sceny przy pływalni) 

grafik fitness listopad 23











 

 

 

joga

 

 

 

 

 

 

 

costam 2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktywny senior – gimnastyka taneczno-ruchowa
To ciekawa propozycja łącząca w sobie gimnastykę i taniec. Wysiłek podczas zajęć jest łagodny. Dobrze wpływa na krążenie, pracę serca, delikatnie rozciąga ciało i przede wszystkim poprawia samopoczucie.


Aktywny senior – zdrowy kręgosłup
Gimnastyka prowadzona na zasadzie zajęć z pilatesu.


Pilates
System ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku, którego celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.


Fit Ball – Piłki
To trening z gumową piłką o średnicy 55-65 cm należące do grupy ćwiczeń równoważnych. W trakcie zajęć można siedzieć na piłce, leżeć przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Ćwiczenia pozwalają na rozluźnienie ciała, utrzymywanie równowagi i poprawienie koordynacji sylwetki. Balansowanie na piłce i jej przetaczanie w szczególności wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką są zalecane dla wszystkich, a zwłaszcza dla osób mających kłopoty z kręgosłupem. Trening z piłką Fit Ball sprawi, że błyskawicznie wzmocnisz swoje ciało, nadając mu wyjątkową jędrność.


BUP (biust, uda, pośladki)
Zajęcia fitness wzmacniające mięśnie biustu, ud i pośladków z elementami tanecznymi dancehall i reaggeton z naciskiem na te partie ciała.


Zumba Latino
To zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo atrakcyjny, miły i wdzięczny sposób. To przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA połączenie tańców latynoamerykańskich z aerobikiem. Zumba łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.


Salsaton
Zajęcia, na których możemy ćwiczyć i tańczyć jednocześnie. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego oraz figur tanecznych: seksownej salsy kubańskiej i energetycznego reggaetonu oraz elementy afro i rumby, dzięki czemu wzmacniamy i wysmuklamy równomiernie całe ciało. Poprawia kondycję i nastrój.


Step
Rodzaj aerobiku, który ma na celu spalenie tłuszczu osiadłego głównie na pośladkach oraz udach. Ma też zwiększać wytrzymałość organizmu, wzmocnić mięśnie oraz poprawić koordynację ruchową, a przede wszystkim przy tego typu ćwiczeniach można się zrelaksować i dobrze bawić.


Step Latino – w rytmie muzyki latino.

Step killer/workout – mocniejsza wersja stepu z wykorzystaniem sprzętu np. hantle, sztangi, gumy czy piłki.

Step antycellulit core – dodatkowo wzmacnia mięśnie głębokie brzucha- core, poprawiamy elastyczność – antycellulit.


Latino Solo (bodymovement)
Zajęcia, które pozwalają doskonalić świadomość i koordynację swojego ciała oraz nauczyć się poprawnej techniki ruchu. Ćwiczenia polegają na poruszaniu poszczególnych partii ciała (ramiona, klatka piersiowa, biodra, głowa) w wzajemnej niezależności. Przy gorących rytmach latino uczymy się podstaw tańców salsa, reagetonu, bachaty i kizomby. Poprzez zmienne tempo wykonywanych ćwiczeń, poczujesz mięśnie, o których nie miałeś pojęcia.


Sztangi – Body Pump
Dynamiczny trening łączący ze sobą ćwiczenia siłowe oraz tlenowe, przeznaczony dla osób, które potrzebują dużego wysiłku. Znacznie wzmacnia mięsnie, poprawia wydolność oddechową i przyspiesza metabolizm.


Piloxing
Zajęcia, które łączą ze sobą trzy, zupełnie odmienne dyscypliny sportowe: taniec, boks i pilates. Wykonywanie ćwiczeń na zasadzie interwału, rozwija mięśnie i poprawia metabolizm dzięki czemu skutecznie spala tłuszcz nawet kilka godzin po wysiłku.


Turbospalanie
Bardzo intensywny trening fizyczny polegający na wykonywaniu ćwiczeń interwałowych i treningu cardio. Umożliwia spalenie dużej ilości tkanki tłuszczowej i uzyskanie zadowalającego efektu w dość krótkim czasie.


Mini Band workout (gumy)
Ćwiczenia z gumami oporowymi pomagają rzeźbić masę mięśniową, ujędrniać sylwetkę i zrzucać zbędne kilogramy


aerobikproj_0001_0001
fitness
fitness2
fitness3